فهرست مطالب: صفحه فصل اول : طرح تحقیق مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………….1 بیان مسئله……… |
![]() |
فهرست مطالب:
صفحه
فصل اول : طرح تحقیق
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………….1
بیان مسئله………………………………………………………………………………………………………………………………………2
سئوالات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………..2
فرضیات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………..3
مواد و روش ها (روش تحقیق)……………………………………………………………………………………………………3
تعاریف عملیاتی متغیرها…………………………………………………………………………………………………………………5
نوع تحقیق و روش گردآوری داده ها……………………………………………………………………………………………..6
جامعه و نمونه آماری……………………………………………………………………………………………………………………….6
معرفی صنعت لاستیک و پلاستیک…………………………………………………………………………………………………7
قلمرو زمانی …………………………………………………………………………………………………………………………………….8
روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………………..9
فصل دوم : ادبیات تحقیق
2-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………..10
2-2- ادبیات نظری تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………11
2-2-1- بنگاه های کوچک و متوسط…………………………………………………………………………………………..11
2-2-2- اندازه سازمان…………………………………………………………………………………………………………………………13
2-2-3- منابع سازمانی………………………………………………………………………………………………………….13
2-2-3-1- منابع انسانی…………………………………………………………………………………………………………..13
2-2-3-2- منابع مالی………………………………………………………………………………………………………..14
2-2-4- استراتژی های بازاریابی………………………………………………………………………………………………………15
2-2-5- مشتری محوری……………………………………………………………………………………………………………………17
2-2-5-1- دیدگاه مشتری گرایی دیشپند…………………………………………………………………………………17
2-2-6- توانایی پاسخ سریع…………………………………………………………………………………………………………..21
2-2-6-1-تغییرات محیطی، عامل اصلی نیاز به چابکی…………………………………………………………….21
2-2-6-2-تعریفهای مفهومی چابکی………………………………………………………………………………………….22
2-2-6-3-سیر ظهور و پیدایی مفهوم چابکی…………………………………………………………………………….25
2-2-6-4- قابلیت های کلیدی چابکی در سازمان……………………………………………………………………..26
2-2-7- وجود سیستم های سازمانی………………………………………………………………………………………………….27
2-2-8-هوش بازاریابی…………………………………………………………………………………………………………………………28
2-2-8-1- مشخصات هوش بازاریابی…………………………………………………………………………………………….32
2-2-8-2-اهداف سیستم های هوش بازاریابی………………………………………………………………………………33
2-2-8-3-مواردی را که در کسب هوش بازاریابی باید مد نظر داشت…………………………………………34
2-2-8-4-ضرورت وجود سیستم های هوش بازاریابی در سازمان ها…………………………………………..35
2-2-8-5-مدل سیکل هوش بازاریابی…………………………………………………………………………………………..37
2-2-8-6-بازاریابی در سطوح راهبردی سازمان……………………………………………………………………………38
2-2-8-7-خصوصیات متخصصان هوش بازاریابی…………………………………………………………………………39
2-2-8-8- هوش بازاریابی و ارتباط با سایر هوشها در سازمان…………………………………………………….39
2-2-9- نوع اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………..40
2-2-10-منابع اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………………40
2-2-10-1- منبع داده های درون سازمانی………………………………………………………………………………….40
2-2-10-1-1- داده ها در تدارک داخلی………………………………………………………………………………….41
2-2-10-1-1-1- سیستم های خرید و حسابهای پرداختی………………………………………………41
. 2-2-10-1-1-2- سیستم دریافت…………………………………………………………………………………………42
2-2-10-1-1-3- سیستم موجودی مواد خام و قطعات………………………………………………………42
2-2-10-1-2- تولید و عملیات……………………………………………………………………………………………………42
2-2-10-1-3- تدارکات خارجی………………………………………………………………………………………………….42
2-2-10-1-3-1- کنترل انبار داخلی کالاهای تکمیل شده……………………………………………………43
2-2-10-1-3-2- حمل و نقل و انبار خارجی…………………………………………………………………………43
2-2-10-1-4- فروش ها، بازاریابی………………………………………………………………………………………………43
2-2-10-1-4-1- سیستم های راهنمایی و پیش بینی آینده………………………………………………..44
2-2-10-1-4-2- سیستم های پیشنهاد قیمت……………………………………………………………………..45
2-2-10-1-4-3- ثبت سفارش……………………………………………………………………………………………….45
2-2-10-1-4-4- حق کمیسیون های فروش…………………………………………………………………………46
2-2-10-1-4-5- سیستم های حسابهای دریافتی…………………………………………………………………46
2-2-10-1-5- خدمات………………………………………………………………………………………………………………….46
2-2-10-2- منبع داده های بیرونی سازمان…………………………………………………………………………………………..47
2-2-10-2-1- مبادلات با شرکای تجاری…………………………………………………………………………………………..47
2-2-10-2-2- خدمات مشترک داده های محیطی بازاریابی…………………………………………………………….47
2-2-10-2-2-1- آژانسهای دولتی……………………………………………………………………………………………….48
2-2-10-2-2-2- فروشندگان داده های خصوصی……………………………………………………………………..48
2-2-10-2-2-3- خدمات داده های آنلاین…………………………………………………………………………………48
2-2-10-2-3- خدمات داده های تک منبعی…………………………………………………………………………………..48
2-2-10-2-4- پروژه های پژوهشی بازار…………………………………………………………………………………………..49
2-2-11- تناوب استفاده از اطلاعات……………………………………………………………………………………………………..50
2-2-12- مزیت رقابتی…………………………………………………………………………………………………………………………..51
2-3-ادبیات پژوهشی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………….55
2-3-1-پیشینه داخلی…………………………………………………………………………………………………………………….55
2-3-2- پیشینه خارجی…………………… ……………………………………………………………………………………………..57
فصل سوم : روش تحقیق
3-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………….62
روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………62
3-2-1- طبقه بندی تحقیق بر
فهرست مطالب:
صفحه
فصل اول : طرح تحقیق
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………….1
بیان مسئله………………………………………………………………………………………………………………………………………2
سئوالات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………..2
فرضیات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………..3
مواد و روش ها (روش تحقیق)……………………………………………………………………………………………………3
تعاریف عملیاتی متغیرها…………………………………………………………………………………………………………………5
نوع تحقیق و روش گردآوری داده ها……………………………………………………………………………………………..6
جامعه و نمونه آماری……………………………………………………………………………………………………………………….6
معرفی صنعت لاستیک و پلاستیک…………………………………………………………………………………………………7
قلمرو زمانی …………………………………………………………………………………………………………………………………….8
روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………………..9
فصل دوم : ادبیات تحقیق
2-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………..10
2-2- ادبیات نظری تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………11
2-2-1- بنگاه های کوچک و متوسط…………………………………………………………………………………………..11
2-2-2- اندازه سازمان…………………………………………………………………………………………………………………………13
2-2-3- منابع سازمانی………………………………………………………………………………………………………….13
2-2-3-1- منابع انسانی…………………………………………………………………………………………………………..13
2-2-3-2- منابع مالی………………………………………………………………………………………………………..14
2-2-4- استراتژی های بازاریابی………………………………………………………………………………………………………15
2-2-5- مشتری محوری……………………………………………………………………………………………………………………17
2-2-5-1- دیدگاه مشتری گرایی دیشپند…………………………………………………………………………………17
2-2-6- توانایی پاسخ سریع…………………………………………………………………………………………………………..21
2-2-6-1-تغییرات محیطی، عامل اصلی نیاز به چابکی…………………………………………………………….21
2-2-6-2-تعریفهای مفهومی چابکی………………………………………………………………………………………….22
2-2-6-3-سیر ظهور و پیدایی مفهوم چابکی…………………………………………………………………………….25
2-2-6-4- قابلیت های کلیدی چابکی در سازمان……………………………………………………………………..26
2-2-7- وجود سیستم های سازمانی………………………………………………………………………………………………….27
2-2-8-هوش بازاریابی…………………………………………………………………………………………………………………………28
2-2-8-1- مشخصات هوش بازاریابی…………………………………………………………………………………………….32
2-2-8-2-اهداف سیستم های هوش بازاریابی………………………………………………………………………………33
2-2-8-3-مواردی را که در کسب هوش بازاریابی باید مد نظر داشت…………………………………………34
2-2-8-4-ضرورت وجود سیستم های هوش بازاریابی در سازمان ها…………………………………………..35
2-2-8-5-مدل سیکل هوش بازاریابی…………………………………………………………………………………………..37
2-2-8-6-بازاریابی در سطوح راهبردی سازمان……………………………………………………………………………38
2-2-8-7-خصوصیات متخصصان هوش بازاریابی…………………………………………………………………………39
2-2-8-8- هوش بازاریابی و ارتباط با سایر هوشها در سازمان…………………………………………………….39
2-2-9- نوع اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………..40
2-2-10-منابع اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………………40
2-2-10-1- منبع داده های درون سازمانی………………………………………………………………………………….40
2-2-10-1-1- داده ها در تدارک داخلی………………………………………………………………………………….41
2-2-10-1-1-1- سیستم های خرید و حسابهای پرداختی………………………………………………41
. 2-2-10-1-1-2- سیستم دریافت…………………………………………………………………………………………42
2-2-10-1-1-3- سیستم موجودی مواد خام و قطعات………………………………………………………42
2-2-10-1-2- تولید و عملیات……………………………………………………………………………………………………42
2-2-10-1-3- تدارکات خارجی………………………………………………………………………………………………….42
2-2-10-1-3-1- کنترل انبار داخلی کالاهای تکمیل شده……………………………………………………43
2-2-10-1-3-2- حمل و نقل و انبار خارجی…………………………………………………………………………43
2-2-10-1-4- فروش ها، بازاریابی………………………………………………………………………………………………43
2-2-10-1-4-1- سیستم های راهنمایی و پیش بینی آینده………………………………………………..44
2-2-10-1-4-2- سیستم های پیشنهاد قیمت……………………………………………………………………..45
2-2-10-1-4-3- ثبت سفارش……………………………………………………………………………………………….45
2-2-10-1-4-4- حق کمیسیون های فروش…………………………………………………………………………46
2-2-10-1-4-5- سیستم های حسابهای دریافتی…………………………………………………………………46
2-2-10-1-5- خدمات………………………………………………………………………………………………………………….46
2-2-10-2- منبع داده های بیرونی سازمان…………………………………………………………………………………………..47
2-2-10-2-1- مبادلات با شرکای تجاری…………………………………………………………………………………………..47
2-2-10-2-2- خدمات مشترک داده های محیطی بازاریابی…………………………………………………………….47
2-2-10-2-2-1- آژانسهای دولتی……………………………………………………………………………………………….48
2-2-10-2-2-2- فروشندگان داده های خصوصی……………………………………………………………………..48
2-2-10-2-2-3- خدمات داده های آنلاین…………………………………………………………………………………48
2-2-10-2-3- خدمات داده های تک منبعی…………………………………………………………………………………..48
2-2-10-2-4- پروژه های پژوهشی بازار…………………………………………………………………………………………..49
2-2-11- تناوب استفاده از اطلاعات……………………………………………………………………………………………………..50
2-2-12- مزیت رقابتی…………………………………………………………………………………………………………………………..51
2-3-ادبیات پژوهشی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………….55
2-3-1-پیشینه داخلی…………………………………………………………………………………………………………………….55
2-3-2- پیشینه خارجی…………………… ……………………………………………………………………………………………..57
فصل سوم : روش تحقیق
3-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………….62
روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………62
3-2-1- طبقه بندی تحقیق بر
برای دانلود فایل متن کامل پایان نامه اینجا کلیک کنید
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-03-18] [ 05:33:00 ب.ظ ]
|