پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

Posted on بهمن ۲۱, ۱۳۹۷Authorکاربر23

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A( مدیریت بازرگانی عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاری اسفند 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج […]

پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان

Posted on اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۷Authorکاربر14

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت وحسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی عنوان: تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی هتل های سواحل دریای خزر […]

پایان نامه بررسی و شناسایی آثار مزایای رقابتی ، تطبیق تاکتیک های بازاریابی و تعهد صادراتی بر عملکرد صادرات

Posted on تیر ۱۸, ۱۳۹۵Authorکاربر14

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش :بازاریابی عنوان : پایان نامه بررسی و شناسایی آثار مزایای رقابتی ، تطبیق تاکتیک های بازاریابی و تعهد صادراتی بر عملکرد صادرات 94

پایان نامه ارشد: تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان

Posted on اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵Authorکاربر14

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازرگانی داخلی عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان

دانلود پایان نامه ارشد : تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان

Posted on اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵Authorکاربر14

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازرگانی داخلی عنوان : تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان

پایان نامه عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی در نمایندگی‌های بیمه

Posted on بهمن ۲۱, ۱۳۹۷Authorکاربر23

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بیمه بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگی‌های بیمه پاسارگاد استان گیلان نیمسال تحصیلی […]

پایان نامه ارتباط عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان

Posted on بهمن ۲۰, ۱۳۹۷Authorکاربر23

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: مالی عنوان : « ارتباط بین عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان شعب بانک پارسیان منطقه شمال تهران» زمستان 1393 […]

پایان نامه شناسایی مدل تصمیم گیری چند معیاره ارزیابی و انتخاب بازیکنان فوتبال در لیگ برتر بر اساس شاخص های مالی و ورزشی

Posted on آبان ۲۸, ۱۳۹۷Authorکاربر23

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی شناسایی مدل تصمیم گیری چند معیاره ارزیابی و انتخاب بازیکنان فوتبال در لیگ برتر بر اساس شاخص های مالی و ورزشی (مورد مطالعه باشگاه مس کرمان) سال 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه طراحی و تدوین برنامه استراتژیک توسعه ی ورزش دانشجویی دانشگاه اصفهان برای سالهای 1390 تا 1395بر اساس مدل SWOT

Posted on آبان ۲۷, ۱۳۹۷Authorکاربر23

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان طراحی و تدوین برنامه استراتژیک توسعه ی ورزش دانشجویی دانشگاه اصفهان برای سالهای 1390 تا 1395بر اساس مدل SWOT برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود […]

پایان نامه طراحی الگوی برون سپاری فعالیت های شغلی بیمارستان های شهر ایلام

Posted on آبان ۲۲, ۱۳۹۷Authorکاربر23

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان‌نامه کارشناسی ارشد در رشته‏ی مدیریت بازرگانی(بازاریابی) عنوان : طراحی الگوی برون سپاری فعالیت های شغلی بیمارستان های شهر ایلام استاد مشاور: دکتر زینب طولابی شهریور ماه 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در […]

پایان نامه بررسی نقش عناصر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شرکت های دانش بنیان

Posted on آبان ۳, ۱۳۹۷Authorکاربر23

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی­ارشد در رشته مدیریت ، گرایشبازرگانی بین الملل عنوان بررسی نقش عناصر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شرکت های دانش بنیان استاد مشاور دکتر علیرضا فضل زاده دی ماه 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگی‌های بیمه پاسارگاد استان گیلان

Posted on شهریور ۸, ۱۳۹۷Authorکاربر14

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بیمه بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگی‌های بیمه پاسارگاد استان گیلان نیمسال تحصیلی تابستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی […]

پایان نامه تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

Posted on مرداد ۲۸, ۱۳۹۷Authorکاربر14

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل موضوع: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن استاد مشاور: جناب آقای دکتراسفیدانی خرداد 1390 برای رعایت […]

پایان نامه طراحی الگوی بازاریابی آموزش­عالی در ایران

Posted on اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۷Authorکاربر14

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانی پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته­ی مدیریت بازرگانی (بازاریابی) طراحی الگوی بازاریابی آموزش­عالی در ایران شهریور1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و […]

پایان نامه تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران

Posted on اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۷Authorکاربر14

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت و حسابداری مرکز تهران- ری پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(گرایش بازاریابی) عنوان: تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران فروردین 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]

پایان نامه تأثیر نقش منابع و قابلیت‌ها در تحقق استراتژی‌های بازاریابی محیطی هتل در اصفهان

Posted on اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۷Authorکاربر14

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت، اقتصاد وحسابداری پایان‌نامه برای دریافت مدرک كارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی گروه علوم انسانی عنوان پایان‌نامه: تأثیر نقش منابع و قابلیت‌ها در تحقق استراتژی‌های بازاریابی محیطی هتل در اصفهان آبان 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

پایا ن نامه تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران

Posted on اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۷Authorکاربر14

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت و حسابداری مرکز تهران- ری پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(گرایش بازاریابی) عنوان: تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران فروردین 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]

دانلود رایگان مقاله بازرگانی با موضوع : بازاریابی درشرایط تحریم اقتصادی

Posted on مهر ۲۹, ۱۳۹۵Authorکاربر14

دانلود رایگان مقاله بازرگانی با موضوع : بازاریابی درشرایط تحریم اقتصادی

دانلود مقاله رایگان مدیریت با موضوع : بازاریابی رابطه مند

Posted on مهر ۲۶, ۱۳۹۵Authorکاربر14

دانلود مقاله رایگان مدیریت با موضوع : بازاریابی رابطه مند

دانلود مقاله رایگان بازرگانی با موضوع : نقش کاربرد فناوری اطلاعات در تبلیغات بازاریابی

Posted on مهر ۲۶, ۱۳۹۵Authorکاربر14

دانلود مقاله رایگان بازرگانی با موضوع : نقش کاربرد فناوری اطلاعات در تبلیغات بازاریابی

دانلود رایگان مقاله بازرگانی با موضوع : بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری

Posted on مهر ۲۵, ۱۳۹۵Authorکاربر14

دانلود رایگان مقاله بازرگانی با موضوع : بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری

پایان نامه ارشد:نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی

Posted on خرداد ۲, ۱۳۹۵Authorکاربر14

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش :مدیریت بازاریابی عنوان : نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی

دانلود پایان نامه ارشد :بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه

Posted on اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵Authorکاربر14

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه

دانلود پایان نامه ارشد:بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگی‌های بیمه پاسارگاد استان گیلان

Posted on اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۵Authorکاربر14

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش :بیمه عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگی‌های بیمه پاسارگاد استان گیلان

دانلود پایان نامه ارشد:تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش شرکت کاشی الوند

Posted on اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۵Authorکاربر14

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش شرکت کاشی الوند

پایان نامه ارشد:بررسی اثر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت خدمت،کیفیت رابطه و وفاداری مشتری در بیمه عمر و سر مایه گذاری شرکت بیمه کارآفرین در شهر تهران

Posted on اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۵Authorکاربر14

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش :مدیریت بیمه عنوان : بررسی اثر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت خدمت،کیفیت رابطه و وفاداری مشتری در بیمه عمر و سر مایه گذاری شرکت بیمه کارآفرین در شهر تهران

دانلود پایان نامه ارشد : تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار (مطالعه موردی شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت شهرستان گرگان)

Posted on اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵Authorکاربر14

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش : تجارت الکترونیک عنوان : تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار (مطالعه موردی شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت شهرستان گرگان)

پایان نامه ایجاد فنون مذاکرات بهتر در بازاریابی(شرکت هنکل پاک وش)

Posted on اردیبهشت ۴, ۱۳۹۵Authorکاربر14

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی و ارزیابی مهمترین عوامل موثر در ایجاد فنون مذاکرات بهتر در بازاریابی(شرکت هنکل پاک وش)-مرتضی محمودی به همراه پروپوزال (در فایل جداگانه) – مقاله بیس های پروپوزال – پرسشنامه و داده های پرسشنامه و…

پایان نامه ارشد: بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانك ملی از دیدگاه مشتریان

Posted on فروردین ۳۱, ۱۳۹۵Authorکاربر14

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگان گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانك ملی از دیدگاه مشتریان

 

 


 

 

 

 

برای دانلود فایل متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سایت های مشابه (در مورد مقالات و پایان نامه ها در موضوعات مختلف) :


my-channels.ir
nafis-co.ir

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...