پایان نامه طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای صنعت شوینده |
![]() |
پایان نامه طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای صنعت شوینده
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت
پایان نامه برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینی
گرایش سازمانی
عنوان:
طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای صنعت شوینده-
مطالعه موردی شامپو بچه گلرنگ
زمستان 1391
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
Contents
1-1- مقدمه. 12-
1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق.. 61
1-3- سئوالات تحقیق.. 81
1-4- تعریف عملیاتی متغیرهای پژوهش… 19
1-5- مبانی نظری پیشینه تحقیق.. 20
1-6- جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………………..31
1-7- نمونه تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………….31
1-8- ابزارهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………..31
1-9- شیوه انجام تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………….31
1-10- شیوه تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………………………………..32
فصل دوم -ادبیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………….33
2-1- صنعت شوینده………………………………………………………………………………………………………………………………34
2-1-1- اهمیت شوینده ها و پاک کننده ها………………………………………………………………………………………………34
2-1-2- تاریخچه تأسیس صنعت شوینده در ایران…………………………………………………………………………………..35
2-1-3- جایگاه و موقعیت صنعت شوینده در صنایع ایران………………………………………………………………………..37
2-1-4- بررسی وضعیت داخلی صنعت شوینده در صنایع شیمیایی…………………………………………………………..38
2-1-5- فرصت های فراروی صنعت شوینده……………………………………………………………………………………………..40
2-1-6- محدودیت ها و تهدیدهای فراروی صنعت شوینده………………………………………………………………………..41
2-2- تجارت الکترونیک…………………………………………………………………………………………………………………………42
2-2-1- تاریخچه تجارت الکترونیک……………………………………………………………………………………………………….42
2-2-2- تعریف تجارت الکترونیک…………………………………………………………………………………………………………..44
2-2-3- مزایا و معایب تجارت الکترونیک………………………………………………………………………………………………..45
2-2-4- بسترهای لازم برای تجارت الکترونیک……………………………………………………………………………………….45
2-2-5- مدل های تجارت الکترونیک………………………………………………………………………………………………………46
2-2-5-1- تجارت فروشنده با فروشنده………………………………………………………………………………………………….46
2-2-5-2- تجارت فروشنده با مصرف کننده…………………………………………………………………………………………..47
2-2-5-3- تجارت مصرف کننده با مصرف کننده…………………………………………………………………………………….47
2-2-5-4- تجارت مصرف کننده با فروشنده…………………………………………………………………………………………..48
2-2-5-5- تجارت منطقه به منطقه………………………………………………………………………………………………………..48
2-2-5-6- تجارت فروشنده با اداره………………………………………………………………………………………………………..49
2-2-5-7- تجارت مصرف کننده با اداره………………………………………………………………………………………………….49
2-2-6- تجارت الکترونیک در ایران………………………………………………………………………………………………………..49
2-2-7- خرید و فروش الکترونیکی…………………………………………………………………………………………………………50
2-2-8- مزایای خرید و فروش اینترنتی…………………………………………………………………………………………………..51
2-2-9- علل گسترش خرید و فروش اینترنتی…………………………………………………………………………………………53
2-2-10- بخش های پرطرفدار خرید و فروش الکترونیکی…………………………………………………………………………54
2-2-11- فروشگاه اینترنتی…………………………………………………………………………………………………………………….56
2-2-11-1- مزایا و ویژگی های فروشگاه اینترنتی…………………………………………………………………………………….56
2-2-11-2- مشخصات فروشگاه الکترونیکی……………………………………………………………………………………………57
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1398-03-16] [ 04:52:00 ق.ظ ]
|