متن کامل این پایان نامه ها در سایت zusa.ir موجود است

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت     دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه     دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان‌نامه­ جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته‌ی مدیریت بازرگانی گرایش داخلی (M.A) عنوان: بررسی عوامل مؤثر بر رضایت­مندی و تعهد مشتری به برند بر اساس نظریه هاتس یل دریم(مشتریان شرکت‌های بیمه ایران استان کرمانشاه)  استاد مشاور: دکتر […]

دانلود همه پایان نامه ها با موضوع برند (نام تجاری)

لیست برخی از پایان نامه ها در رابطه با این موضوع  که متن کامل آنها با فرمت ورد داخل سایت ما موجود است :   پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه پایان نامه شناسایی ورتبه بندی […]

پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان :    شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه و تعیین  شاخص های آن (مورد مطالعه: ستاد مرکزی بانک رفاه)   زمستان […]

پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A) مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی) عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان     زمستان1393    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود […]

پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل   عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان  با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین) […]

پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A( مدیریت بازرگانی   عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاری اسفند 1393    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج […]

پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت                              واحد یاسوج             دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت                پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M»     گرایش:  بازاریابی   عنوان:   بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد   شهریور:93      برای رعایت حریم خصوصی […]

پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه­ی کارشناسی ارشد رشته­ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع: بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسه­ای ایرانسل و همراه اول) بهمن 1391    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان […]

پایان نامه بررسی رابطه بین توانمندی و تعهد سازمانی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته مدیریت بازگانی گرایش بین الملل   عنوان: بررسی رابطه بین توانمندی و تعهد سازمانی در بین کارکنان شعب بانک سامان استان تهران     تابستان 1393      برای رعایت حریم خصوصی […]

پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی     پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M. A. » گرایش مدیریت   عنوان: بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران   زمستان 91    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی […]

پایان نامه الگویی مفهومی پیش بینی ادراک مشتریان در انتخاب محصولات

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان: ارائه الگویی مفهومی پیش بینی ادراک مشتریان در انتخاب محصولات(مطالعه موردی: پوشاک شهرستان سرپل ذهاب)   شهریور 1393    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه […]

پایان نامه مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی(بازاریابی) عنوان: مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام استاد مشاور: دکتر زینب طولابی  تیرماه 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در […]

پایان نامه بررسی روابط بین سرمایه گذاری سازمان در سرمایه اجتماعی ، تعلق کارکنان ، پیامدهای کاری و عملکرد مشتری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان‌نامه کارشناسی ارشد در رشته‏ی مدیریت بازرگانی (بازاریابی) بررسی روابط بین سرمایه گذاری سازمان در سرمایه اجتماعی ، تعلق کارکنان ، پیامدهای کاری و عملکرد مشتری (مورد مطالعه: بانکهای تجاری استان ایلام ) استاد مشاور: دکتر محمد تابان شهریورماه 1393 برای رعایت حریم […]

پایان نامه بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی    واحد علوم و تحقیقات پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی (M.B.A) عنوان پژوهش: بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو  سال تحصیلی 1393-1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود […]

پایان نامه شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی     پایان­نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل)     عنوان پایان نامه: شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت)        زمستان 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]


موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...