پایان نامه یکپارچه سازی زنجیره تأمین و جهتگیری بازار و اثرات آنان بر عملکرد شرکت |
![]() |
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2
1-2- بیان مسئله و اهمیت موضوع…………………………………………………………………………………………………………….. 2
1-3-اهداف تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………….. 5
1-3-1-اهداف اصلی…………………………………………………………………………………………………………………………. 5
1-3-2- اهداف فرعی………………………………………………………………………………………………………………………… 6
1-4- سوالات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………… 6
1-4-1- سوال اصلی………………………………………………………………………………………………………………………….. 6
1-4-2- سوالات فرعی………………………………………………………………………………………………………………………. 6
1-5- فرضیههای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………….. 6
1-5-1- فرضیه اصلی…………………………………………………………………………………………………………………………. 6
1-5-2- فرضیه های فرعی……………………………………………………………………………………………………………………. 6
1-6- روششناسی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………….. 7
1-6-1- مدل مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….. 7
1-6-2- روش گردآوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………………….. 7
1-6-3- ابزار گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………. 8
1-6-4- تجزیه و تحلیل دادهها……………………………………………………………………………………………………………… 8
1-6-5- جامعه آماری و نمونه……………………………………………………………………………………………………………… 8
1-7- متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………. 8
1-7-1- یکپارچهسازی زنجیره تأمین……………………………………………………………………………………………………… 8
1-7-2- جهتگیری بازار…………………………………………………………………………………………………………………… 9
1-7-3- عملکرد شرکت…………………………………………………………………………………………………………………….. 9
1-8- قلمرو زمانی و مکانی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….. 9
1-9- ساختار تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………. 9
فصل دوم: پیشینه تحقیق
2-1-مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 12
2-2- تاریخچه و سیر تحول مدیریت زنجیره تأمین (SCM)………………………………………………………………………….. 12
2-3- مدیریت زنجیره تأمین…………………………………………………………………………………………………………………… 13
2-4- اجزاء و عوامل SCM…………………………………………………………………………………………………………………… 14
2-5- یکپارچهسازی…………………………………………………………………………………………………………………………….. 15
2-6- درجات مختلف یکپارچهسازی……………………………………………………………………………………………………….. 17
2-7- انواع یکپارچهسازی……………………………………………………………………………………………………………………… 19
2-8- مدیریت جریان مواد در SCM……………………………………………………………………………………………………….. 19
2-9- یکپارچهسازی زنجیره تأمین…………………………………………………………………………………………………………… 21
2-10- مدیریت عملکرد……………………………………………………………………………………………………………………….. 23
2-11- معنای عملکرد………………………………………………………………………………………………………………………….. 24
2-12- عملکرد زنجیره تأمین…………………………………………………………………………………………………………………. 25
2-13- اندازهگیری عملکرد زنجیره تأمین…………………………………………………………………………………………………. 26
2-14- فلسفههای مدیریت بازاریابی…………………………………………………………………………………………………………. 27
2-14-1- گرایش تولید……………………………………………………………………………………………………………………. 27
2-14-2- گرایش محصول……………………………………………………………………………………………………………….. 28
2-14-3- گرایش فروش………………………………………………………………………………………………………………….. 28
2-14-4- گرایش بازاریابی……………………………………………………………………………………………………………….. 28
2-14-5- گرایش بازاریابی اجتماعی……………………………………………………………………………………………………. 28
2-15- فلسفههای جهتگیری بازار………………………………………………………………………………………………………….. 29
2-15-1- فلسفه مشتری مداری (مشتری محوری). 29
2-15-2- فلسفه رقیب مداری (رقیب محوری). 29
2-15-3- هماهنگی درون کارکردی (تصمیم گیری جامع). 29
2-16- پیشینه تحقیق.. 30
2-16-1- مطالعات خارجی.. 30
2-15-2- مطالعات داخلی.. 39
2-16- جمعبندی فصل دوم.. 41
فصل سوم: روششناسی تحقیق
3-1- مقدمه. 45
3-2- روش تحقیق.. 45
3-3- جامعه آماری.. 46
3-4- نمونه گیری و حجم نمونه. 46
3-5- قلمرو تحقیق.. 47
3-5-1- قلمرو مکانی.. 47
3-5-2- قلمرو زمانی.. 47
3-6- روش های جمعآوری اطلاعات… 47
3-7- ابزار گردآوری اطلاعات… 48
3-8- روایی و پایایی ابزار تحقیق.. 49
3-8-1- روایی یا اعتبار تحقیق.. 49
3-8-2- پایایی و اعتماد تحقی
برای دانلود فایل متن کامل پایان نامه اینجا کلیک کنید
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-03-18] [ 02:59:00 ب.ظ ]
|